9 Mayıs 2015 Cumartesi

              Şehirlerin Efesi

Şehirler kralıyım yedi tane tepem var 
Nazarlardan korurlar göz benim toprağımda
Minareler şaittir çok yatarım dedem var
Eyüp Sultan yad eden göz benim toprağımda 

Her zerrem altın gibi gelen geri dönmüyor
Gönüllerin yangını denizimle sönmüyor
Memleket hasreti bu yıl geçsede dinmiyor
Yüreklere düşen o köz benim toprağımda

Gülhane parkımdaki ağaçta gizli nazım
Orhan Veli meftunum dizeler alın yazım
Nice sevdalı başa şarkıya nağme sazım
Şiirlerin sırrını çöz benim toprağımda

Çoğu cahil insanı kalemle alim eden
Bazen garip çocuğu masumken zalim eden
Koskoca orduları terbiye talim eden
Mehmet'i Fatih eden töz benim toprağımda

Boğazımda kuruyor sevdalının nefesi
Kanuninin canıydım Hürreminse kafesi
Kendini beğenmişim ben şehirler efesi
Aşk için yaratıldım öz benim toprağımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder